Rabat 3% przy dostawie lokalnej lub odbiorze osobistym w naszych sklepach
Twój koszyk (0)

Reklamacje

 
 
Uszkodzenie przesyłki:
Przed odebraniem przesyłki od listonosza/Kuriera proszę sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwróć uwagę na stan taśm lub zabezpieczeń oklejających przesyłkę. Gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane możesz odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności listonosza/Kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z nami w celu złożenia reklamacji.

Reklamację można złożyć pisemnie na adres Sklepu, poprzez przesłanie e-maila na adres:
 
Niezgodność towaru z zamówieniem:
W ten sam sposób składane są reklamacje również w przypadku stwierdzenia przez Kupującego niezgodności towaru z zamówieniem. Termin jaki masz na złożenie reklamacji to 14 dni od dnia doręczenia towaru. Sklep udziela odpowiedzi na reklamację w terminie maksymalnie 14 dni.
Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru wraz z opisem usterki, dowodem zakupu, oraz danymi adresowymi na adres:

Supermarket-zoologiczny
Żółwin 05-807 ul. Południowa 37

Nie przyjmujemy przesyłek dostarczanych nam "za pobraniem".
Za uszkodzenia zwracanego towaru, podczas transportu odpowiedzialność ponosi Kupujący.
W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedający pokrywa koszty dostawy reklamowanego towaru.
ACANA
ANIMONDA
APPLAWS
ARION
BAYER
BIOFEED
BOZITA
BRIT
BRIT CARE
CALIBRA
Camon
CARNILOVE
CAT'S BEST
CAT IT
Ceva
CHICO
DELFIN
Dolina Noteci
DR SEIDEL
ESSENTIAL FOODS
FELIN
FIPREX
FYPRYST
GOTTLIEB
Gourmet GOLD
Gourmet PERLE
ISEGRIM
JOSERA
Lamurr
MACED
MEDITERRANEAN
MIKITA
MODERNA
Nobby
NUEVO
OASY
ONERS Pet Store
PETTRIC
PURINA CAT CHOW
PURINA PRO PLAN CAT
SUPER BENEK
TROPICLEAN
TROVET
URINE OFF
VERSELE-LAGA
VETEXPERT
VITAKRAFT